Film Nice

پریناز ایزدیار از بازیگری تا زندگی خصوصی همراه عکسهای جدید خانوادگی

1403.02.19
Cinema Doost
0

فیلم نایس پریناز ایزدیار یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که پریناز ایزدیار با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . پریناز ایزدیار همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت پریناز ایزدیار با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

پریناز ایزدیار و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی پریناز ایزدیار همراه با تصاویر پریناز ایزدیار و آثار منخب و برگزیده پریناز ایزدیار را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی پریناز ایزدیار فیلم نایس همراه شوید .

 

پریناز-ایزدیار

 

زندگینامه بازیگر برجسته پریناز ایزدیار :

پریناز ایزدیار متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ در بابل و فرزند کوچک خانواده است . یک خواهر و یک برادر پزشک دارد . پدر پری ناز وکیل و از مخالفان تحصیل او در رشته بازیگری و مادر او از مشوقان اصلی برای ادامه رشته بازیگری بودند . به دلیل شغل پدر مدارم در حال زندگی در شمال و تهران بودند ، بعد از گذشت چند سال خانواده او برای آخرین بار جهت زندگی به شمال برگشتند اما این بار او به همراه خانواده نرفته و در تهران ماندگار شد . پریناز ایزدیار مجرد بوده و تا کنون ازدواج نکرده است . 

 
شرح کلی حرفه بازیگری پریناز ایزدیار :

در دوران دانشجویی همراه دانشجویان رشته بازیگری تمرین می کرد و در تله فیلم هایی از جمله همان روز ، داشتن و نداشتن ، گور به گور ، ماه در سایه و فال قهوه حضور داشت . همچنین در زمان دانشجویی در شوهای اسلامی به عنوان مدل پوششی مانتو و روسری شرکت می کرد . ورود پریناز ایزد یار به سینما در سال ۱۳۸۶ بود که به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست فیلم بازی خطرناک حسن هدایت شرکت کرد و قبول شد . او در این فیلم نقش مکمل بازی کرد اما این فیلم اکران نشد .

 

پریناز-ایزدیار-مغز-استخوان


نقش های برجسته پریناز ایزدیار :

اوج نقش آفرینی پریناز ایزدیار در سینما فیلم ابد و یک روز است که با ایفای نقش سمیه در آن توانست موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شود . 


جوایز و افتخارات پریناز ایزدیار :

پریناز ایزدیار برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی ابد و یک روز (1394) شد .
پریناز ایزدیار نامزد بهترین بازیگر زن درام در شانزدهمین جشن حافظ برای بازی در سریال نمایش خانگی شهرزاد (1395) شد .
پریناز ایزدیار برنده بهترین بازیگر زن سینما در شانزدهمین جشن حافظ برای بازی در فیلم سینمایی ابد و یک روز (1395) شد .
پریناز ایزدیار موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن در انجمن منتقدان سینما برای بازی در فیلم ابد و یک روز (1395) شد .
پریناز ایزدیار نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم تابستان داغ (1395) شد .
پریناز ایزدیار برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در شانزدهمین فستیوال بین المللی داکا برای بازی در فیلم تابستان داغ (1396) شد .
پریناز ایزدیار نامزد بهترین بازیگر زن درام در هجدهمین جشن حافظ برای بازی در سریال نمایش خانگی شهرزاد (1397) شد .
پریناز ایزدیار برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در هجدهمین جشن حافظ برای بازی در فیلم ویلایی ها (1397) شد .

 

پریناز-ایزدیار-جشنواره-فجر


فعالیت های خارج از بازیگری پریناز ایزدیار :

پریناز ایزدیار در تئاتر نیز ایفای نقش نموده است اما او هیچگونه فعالیت دیگری به جز بازیگری ندارد . 
بینوایان : حسین پارسایی ، 1397 .
یک کلیک کوچولو : احمد سلیمانی ، 1393 . 

پریناز-ایزدیار-تفریح

پریناز-ایزدیار-تفریح


علاقه مندی های دیگر پریناز ایزدیار :

پریناز ایزدیار دوست دارد ازدواج کند و مادر شدن را تجربه نماید . عاشق بچه است ، از نظر او ازدواج به پختگی دو طرفه نیاز دارد و هم زن و هم مرد باید بتوانند مسئولیت یک زندگی را دو نفری به دوش بکشند .
پریناز ایزدیار علاقه به رژیم غذایی سالم دارد و سعی می کند شب ها برنج نخورد یا خوردنی های مضر را حذف نماید .
اما پریناز ایزدیار علاقه به خوردن غذا های فست فودی هم دارد .
ایزدیار علاقه زیادی به ورزش دارد و  اکنون به دلیل مشغله زیاد در خانه ورزش می کند .
پریناز ایزدیار عاشق دریا ، قدم زدن در ساحل و گوش دادن به موسیقی است و از هر فرصتی برای رفتن به خانه پدری و دریا استفاده می کند .
پریناز ایزد یار از جمله بازیگرانی است که علاقه ای به جراحی های زیبایی ندارد و طبیعی بودن صورت برای او خیلی مهم است .

پریناز-ایزدیار-حافظ

 

پریناز ایزدیار در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

پریناز ایزدیار در چندین سریال های تلویزیونی نیز به عنوان بازیگر شرکت داشته است :
پریناز ایزدیار پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی علیرضا افخمی در سال 1390 اولین سریال وی بود که در ماه رمضان پخش شد و موفقیت زیادی در آن کسب کرد اما با ایفای نقش ارغوان در سریال زمانه : به کارگردانی حسن فتحی در سال 1391 و مثل یک کابوس : به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی در سال 1390 توانست شهرت و محبوبیت فراوانی به دست‌ آورد .

 

پریناز-ایزدیار-عکس-جدید


فیلم و سریال تصادفی


نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا