سریال بازی مرکب

بیوگرافی الیاس یالچینتاش

1403.02.19
Cinema Doost
0

فیلم نایس الیاس یالچینتاش یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که الیاس یالچینتاش با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . الیاس یالچینتاش همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت الیاس یالچینتاش با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

الیاس یالچینتاش و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی الیاس یالچینتاش همراه با تصاویر الیاس یالچینتاش و آثار منخب و برگزیده الیاس یالچینتاش را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی الیاس یالچینتاش فیلم نایس همراه شوید .

 

 

 

بیوگرافی الیاس یالچینتاش

 

بیوگرافی الیاس یالچینتاش

 

 

زندگینامه بازیگر برجسته الیاس یالچینتاش :

الیاس یالچینتاش متولد ۷ مارس ۱۹۸۹ ارزنجان ترکیه و فارغ التحصیل در مقطع دبیرستان است .
علاقه الیاس یالچینتاش به موسیقی وقتی بود که مهمان آنها گیتار نواخت و از همان لحظه شعله عشق موسیقی در وجودش روشن شد . الیاس یالچینتاش با خواننده ایرانی مسعود صادقلو در آهنگی بنام هیچ همکاری داشته است . الیاس یالچینتاش طرفداران زیادی در ایران دارد تا جایی که قرار بود اردیبهشت ۹۶ در ایران کنسرت بگذارد . الیاس یالچینتاش ازدواج کرده و همسر زیبایی دارد .

 

 

الیاس یالچینتاش و همسرش

 

الیاس یالچینتاش و همسر زیبایش

 


شرح کلی حرفه خوانندگی الیاس یالچینتاش :

الیاس یالچینتاش از کودکی به موسیقی علاقه داشت و از همان ابتدا با استفاده از راهنماییهای خوانندگان مشهور ترک مسیر زندگی خود را انتخاب کرد . 


ترانه های برتر الیاس یالچینتاش :

ترانه توکندیم 

کنسرت الیاس یالچینتاش

 

کنسرت الیاس یالچینتاش در ایران


جوایز و افتخارات الیاس یالچینتاش :

از جمله افتخارات الیاس یالچینتاش این بود که با فرزاد فرزین ترانه نقاب را اجرا نموده است . این ترانه مورد تشویق و تحسین ایرانیان نیز شد .

 

 

موزیک ویدئو فرزاد فرزین با الیاس یالچینتاش

 

همخوانی و اجرای بی نظیر ترانه نقاب فرزاد فرزین و الیاس یالچینتاش

 

 


فیلم و سریال تصادفی


نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا