Film Nice

دانلود سريال سایه تابان تمامی قسمتها

1403.04.28
Cinema Doost
0

فیلم نایس : سریال سایه تابان - تمام قسمت ها - « سایه تابان » عنوان اثری در حوزه نمایش خانگی به کارگردانی کاوه سجادی حسینی است که فیلمبرداری و امور فنی آن انجام شده و قسمت جدید سایه تابان ، پس از طی چند مرحله ، از فیلم نایس منتشر خواهد شد . در این مطلب علاوه بر قراردادن لینک قسمت اول تا قسمت آخر سریال سایه تابان ، می توانید اطلاعاتی در رابطه با خلاصه سریال سایه تابان و بازیگران و عوامل سایه تابان و همچنین زمان پخش سریال سایه تابان کسب نمایید . 

" با کلیک بر روی هر لینک امکان دانلود با پنج کیفیت را دارید "

 

دانلود سایه تابان قسمت 1 - اول

تاریخ انتشار : بزودی 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

سريال سایه تابان - دانلود رايگان تمامي قسمتهاي سایه تابان

راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس فیلم نایس : راهنمای کیفیت‌ها برای دانلود سریال سایه تابان راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس  کیفیت 480 : مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 720 : مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 1080 : مناسب برای تماشا در تلویزیون راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت 1080HQ : مناسب تلویزیون ها با پشتیبانی از این کیفیت و برخی از گوشی ها و لپ تاپ  راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت BLURY : مناسب برای تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس

سریال نمایش خانگی سایه تابان چند قسمته ؟

تعداد قسمت های سریال سایه تابان ، توسط کاوه سجادی حسینی ، دو فصل 15 تا 25 قسمت اعلام شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود .  

سریال نمایش خانگی سایه تابان چه روزهایی پخش میشه ؟

سریال سایه تابان در روزهای که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید . 

عوامل سریال سایه تابان  و حواشی سایه تابان

عوامل یک سریال اولین سوالی است که مخاطب ها در رابطه با آن سریال می پرسند. سریال سایه تابان را کاوه سجادی حسینی کارگردانی کرده است . سبک کاری کاوه سجادی حسینی به گونه ای است که طرفداران بسیاری در فیلم و سریال های کوتاه بلند خود دارد ، حال باید منتظر باشیم که ببینیم سریال سایه تابان shining shadow هم مانند دیگر کارهای این کارگردان مطرح تاثیرگذار خواهد بود ، یا خیر ! 

مجتبی متولی تهیه کننده سریال سایه تابان توضیح داد : متاسفانه در حال حاضر اکثر بازیگران مشغول به کار هستند و باید دید با کدام یک از آنها می‌توان به توافق رسید.

سجادی حسینی در پایان گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر به گونه‌ای پیش رود که بتوانیم با بازیگران خوب این سریال را جلوی دوربین ببریم.

در لیست بازیگران سریال سایه تابان نام بازیگران مطرحی به چشم می خورد . بسیاری از چهره های هنری از جمله بازیگرانی هستند که در سریال سایه تابان نقش آفرینی می کنند ؛ البته برخی از چهره های هنری جوان نیز در قسمتهای مجموعه سایه تابان ، هنرمندی و درخشیده اند .

ژانر سریال سایه تابان  

داستان یک سریال درصورتی جذاب و مخاطب پسند خواهد بود که عوامل و بازیگران در هر قسمت از سریال سایه تابان به خوبی وظایف خود را انجام دهند و مخاطب را برای تماشا و انتظار دیدن قسمت بعدی یک سریال و فیلم ، تحریک نمایند . بر اساس توضیحات کاوه سجادی حسینی که کارگردان مجموعه نمایش خانگی سایه تابان است ، سریال سایه تابان توانایی لازم برای این منظور را دارد . گاهی اوقات یک سریال برای گروه خاصی از افراد مثلا کودکان یا جوانان و نوجوانان و یا خانم ها و یا آقایان و ... تهیه و تولید می شود و گاهی نیز یک سریال ، کلیه افراد با رده های سنی مختلف و بدون تفکیک جنسیتی را پوشش می دهد .  سریال ها با ژانر و موضوعات متفاوت ، بیننده خود را تعیین می کنند و بعضا دیده شده موضوعات اجتماعی ، عاشقانه ، اکشن و همچنین موضوعات روز در یک جامعه ، مخاطبان بیشتری دارند . سریال سایه تابان با موضوع اجتماعی و عاشقانه نیز از این امر مستثنی نیست و مخاطب خود را شناسایی و ارضا می کند .

خلاصه داستان سریال سایه تابان : داستان این سریال داستان دختری به نام سایه است که به خاطر از دست دادن مادر خود افسرده شده است و با ناپدری خود زندگی می‌کند، این دختر از طریق یکی از آشناهای خود به دوست دوران کودکی‌اش شهرود تابان برمی‌خورد که پزشک روانشناس شده است، این دو عاشق هم می‌شوند و قصه‌های تو در تویی برای این ۲ نفر آغاز می‌شود. 

پیش بینی می شود به علت جذاب بودن این سریال ، همین موضوع باعث افزایش روز به روزی مخاطب ها و طرفداران این سریال شود از این رو به شما پیشنهاد می دهیم که از همان قسمت ابتدایی سریال سایه تابان را دنبال کنید. 

شروع پخش سریال سایه تابان  

مهمترین سوال بازدیدکنندگان فیلم نایس این است که سریال سایه تابان کی پخش می شود ؟ در پاسخ باید گفت ، فیلم برداری سریال سایه تابان از چندین ماه قبل استارت خورده است و همچنان مراحل تولید و سایر مراحل کار ادامه دارد . اولین قسمت این سریال بزودی از شبکه نمایش خانگی و سایت فیلم نایس پخش خواهد شد . انتظار می رود که سریال سایه تابان به دلیل حضور بازیگران مطرح و موضوع جالب و جدید ، در همان قسمت های ابتدایی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند .  

تیزر سایه تابان shining shadow

جدیدترین تریلر ( آنونس ) پخش شده از این مجموعه را می توانید تماشا یا دانلود کنید

 

بیننده عزیز سریال سایه تابان خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید .  

اگر شما نیز از طرفداران این سریال هستید یا آنرا مشاهده کردید ، می توانید نظرات خود را درباره سریال سایه تابان پایین این مطلب به اشتراک بگذارید . همچنین با ذخیره کردن این مطلب آخرین قسمت را زودتر از بقیه دانلود کنید .


فیلم و سریال تصادفی


نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا